عروسك باز

عروسك باز

    من عروسك باز هستم . براي عروسك باز بودن سن اهميتي نداره . اينجا با من باشيد تا عروسك بازي كنيم

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آيا سونيك در فيلم سونيك 2 خواهد مرد ؟!!

سونيك شخصيتي دوست داشتني است و از جمله شخصيت هايي است كه در قلب كوچك و بزرگ رسوخ كرده است. سونيك يك نماد سرگرمي جهاني است كه از زمان اولين بازي ويديويي خود در سال 1991 مخاطبان را مجذوب خود كرده است. با فروش و بارگيري بيش از 1.14 ميليارد واحد بازي تا به امروز ، يك فيلم بلند هيجان انگيز ، يك مجوز قوي برنامه و موارد ديگر ، خارپشت نمادين سگا SEGA همچنان مخاطبان را در سراسر جهان شگفت زده و خوشحال مي كند.  در پروژه سونيك شركت هاي بزرگي مانند من آو اكشن و ويلدبرين و نتفليكس با سگا همكاري مي كنند.

اسباب بازي و اكشن فيگور سونيك يكي از لوازم سرگرم كننده بي نظير براي بچه ها است. فيلم سينمايي سونيك  Sonic the Hedgehog  يك فيلم كمدي اكشن و ماجراجويي است كه در سال 2020 نمايش داده شد. اين فيلم تحت مجوز شركت بازي ويديويي Sonic توسط سگا توليد شده است. اين فيلم به كارگرداني جف فاولر و نويسندگي آن توسط پت كيسي و جاش ميلر ساخته شده است. جف فاولر اولين تجربه كارگرداني در يك فيلم بلند را نيز با سونيك تجربه كرد. در اين فيلم بن شوارتز به عنوان صداي Sonic the Hedgehog و جيم كري در نقش Doctor Robotnik و همچنين James James و Tika Sumpter بازي مي كنند. داستان فيلم هم به اين صورت است كه سونيك با كلانتر شهر محلي تام واچوفسكي همكاري مي كند تا حلقه هاي گمشده اش را پيدا كند و از دكتر روبوتنيك بگريزد.

 

فيلم سينمايي سونيك

با توجه به جنبش جديد كه براي سونيك در سال 2020 و همزمان با جشن 30 سالگي اين برند در سال 2021 آغاز شد؛ هدف اصلي سونيك اين است كه تصورات مخاطبان شش تا 11 ساله و همچنين طرفداران ميراث سونيك را در هر سني به خود جلب كند و با تمام مقياس ها در گستره ماجراهاي ماجراجويانه سونيك مطابقت پيدا كند. در سال 2020 ، نمايش عمومي سونيك توانست در جايگاه اول جهان قرار بگيرد و هفته ها هم ركورد هاي داخلي گيشه را شكست.

طرح فيلم از دهه 1990 آغاز شد. اما فراتر از مرحله برنامه ريزي نرفت. تا اينكه شركت Sony Pictures در سال 2013 حقوق مادي و معنوي فيلم را دريافت كرد. همكاري استوديوي ژاپني Sega Sammy Marza Animation Planet در اين پروژه برنامه ريزي شده بود. فاولر نيز در سال 2016 كارگرداني فيلم را آغاز نمود. سوني اين پروژه را راه اندازي كرد و پارامونت پيكچرز در سال 2017 وارد پروژه شد. بيشتر بازيگران نيز در آگوست 2018 قرارداد خود را امضا كردند و فيلمبرداري اصلي هم بين سپتامبر و اكتبر همان سال در جزيره ونكوور انجام شد. موضوع جالب اين است كه به دنبال واكنش منفي نسبت به اولين تريلر فيلم سينمايي سونيك در سال 2019 ، اكران فيلم با طراحي مجدد سونيك سه ماه به تأخير افتاد.

 

سال 1993 شروع پروژه كارتون سونيك

پروژه يك اقتباس سينمايي از بازي هاي ويديويي سونيك Sonic the Hedgehog در سال 1993 و در هنگام توليد برنامه تلويزيوني سونيك DIC Entertainment Adventures of Sonic the Hedgehog آغاز شد. مايكل ريزلي مدير جديد كالاهاي مصرفي سونيك  با چندين تهيه كننده هاليوود مذاكره كرد. تام كالينسكه مدير عامل سگا امريكا با اشاره به شكست هاي تجاري و انتقادي فيلم هاي برادران سوپر ماريو و مبارزين خياباني نسبت به برند سونيك بسيار محتاط عمل مي كرد. با اين حال در آگوست 1994 سگا با شركت هاي MGM و Trilogy Entertainment Group قرارداد منعقد كرد و پن دنشام به عنوان تهيه كننده اجرايي فيلم وارد ميدان شد.

 

تهيه پيش نويس اوليه فيلمنامه

ام جي ام و سگا ريچارد جفريز از گروه كمايكس مارول را استخدام كردند تا يك فيلمنامه جذاب بنويسند. در آن زمان ، سگا در حال توسعه Sonic X-treme (كه در اواخر سال 1996 لغو شد) براي كنسول بعدي خود ، Sega Saturn بود. از اين رو از جفرز خواست تا زحل را در فيلمنامه وارد كند. فيلمنامه جفريز با عنوان Sonic the Hedgehog: Wonders of the World ، در ماه مه سال 1995 ارائه شد. در حالي كه پيش نويس اوليه فيلمنامه سونيك پاسخ مثبتي در بين مديران MGM و سگا دريافت كرد ، شركت Sega COO Shinobu Toyota به كالينسكه پيشنهاد داد تا يك RoboNat را جايگزين Robotnik كند. اما سرانجام MGM پس از يك تلاش ناموفق براي احياي مجدد فيلم در DreamWorks ، پروژه را لغو كرد. جفريس پيشنهاد كرد كه اين فيلم منتفي شود. زيرا سگا و MGM سهم بيشتري از سود را مي خواستند ، در حالي كه دنشام گفت كه اين فيلم اختلافات زيادي بين سگا و شركاي ديگرش را رقم زده است.

 

كش و قوس هاي دنباله دار توليد كارتون سوني

در سال 2013 ، شركت Sony Pictures Entertainment حق توليد و پخش فيلمي براساس Sonic the Hedgehog را دريافت كرد. در تاريخ 10 ژوئن 2014 ، يك فيلم انيميشن به عنوان سرمايه گذاري مشترك بين سوني پيكچرز و Marza Animation Planet ، و همچنين يك شركت زيرمجموعه از گروه Sega Sammy در ژاپن اعلام شد. اين اثر توسط نيل اچ موريتز در كنار تاكشي ايتو ، مي اونشي و تورو ناكاهارا توليد و توسط ايوان سوسر و ون روبيشاو نوشته مي شد.

در فوريه 2016 ، مدير عامل سگا  هاجيمه ساتومي گفت كه پخش فيلم سينمايي سونيك براي سال 2018 برنامه ريزي شده است. در اين ميان، تيم ميلر و جف فاولر در سال 2016 براي همكاري در اين پروژه استخدام شدند. فاولر اولين كارگرداني فيلم خود را انجام مي داد و ميلر و فاولر تهيه كنندگي اجرايي را بر عهده داشتند. بلر استوديو قبلاً برش هاي CGI را براي بازي هاي Shadow the Hedgehog (2005) و Sonic the Hedgehog (2006) توليد كرده بود و فاولر كارگرداني برش هاي قبلي را نيز عهده دار بود. در اين پروژه كيسي و ميلر داستان را نوشتند و پاتريك كيسي ، جاش ميلر و اورن اوزيل فيلمنامه سونيك خارپشت را نوشتند.

 

منجي توليد كارتون سونيك از راه رسيد

در تاريخ 2 اكتبر 2017 ، پارامونت پيكچرز اعلام كرد كه تمام امتياز سونيك را دريافت كرده است. تقريباً همه تيم توليد بدون تغيير و دست نخورده باقي ماندند. در فوريه 2018 ، اعلام شد كه انيميشن فيلم سينمايي سونيك در نوامبر 2019 اكران خواهد شد.

پيش نويس هاي اوليه فيلم شامل كاراكتر "Super Sonic" از بازي هاي ويديويي بود. با اين حال فاولر تصميم گرفت تا داستان كارتون سونيك به ريشه هاي روابط سونيك و روبوتنيك بپردازد.  پيش نويس هاي اوليه نيز صحنه هاي بيشتري در دنياي سونيك به نمايش درآورده بود. در داستان نيز تيلز به عنوان بهترين دوست سونيك در دنياي او معرفي شد.  در پيش نويس ديگري نيز تيلز به عنوان شخصيت اصلي فيلم حضور داشت. با اين حال ، در نهايت نقش تيلز در يك پست خلاصه شد و براي تحريك از كاراكتر تيلز استقاده كنند.

 

نگاه منتقدان

فيلم سينمايي سونيك Sonic the Hedgehog در 25 ژانويه 2020 در استوديوي پارامونت پيكچرز براي اولين بار به نمايش درآمد و در 14 فوريه 2020 با اكران اختصاصي در ايالات متحده منتشر شد. منتقدان از بازي ها به ويژهً شوارتز و كري ، شخصيت پردازي و طراحي گرافيكي سونيك، جلوه هاي بصري ، صحنه هاي اكشن و وفاداري به خط اصلي داستان راضي بودند. اما داستان فيلم سينمايي سونيك را به دليل فقدان اصالت نپذيرفتند.

 

فيلم سينمايي سونيك 2

اين فيلم ركورد بزرگترين آخر هفته افتتاحيه يك فيلم بازي ويديويي در ايالات متحده و كانادا را ثبت كرد. فيلم سينمايي انيميشن سونيك در سراسر جهان بيش از 313 ميليون دلار فروش داشته است و به ششمين فيلم پردرآمد سال 2020 و بيشترين بازده در فيلم اقتباسي از بازي هاي ويديويي در تمام دوران آمريكاي شمالي تبديل شده است. به دنبال اين موفقيت تصميم به توليد و پخش فيلم سينمايي سونيك 2 براي سال 2022 گرفته شده است.

 

بنابراين قرار است در سال 2022 نسخه جديد فيلم سينمايي سونيك 2 در سال 2022 با نام سونيك پرايم Sonic Prime در سراسر جهان به نمايش در آيد. همچنين قرار است يك انيميشن 24 قسمتي هم براي كودكان ، خانواده ها و طرفداران پر و پا قرص سونيك خارپشت توليد و پخش شود. اين انيميشن در استوديوي ونكوور ويلد برين WildBrain ساخته مي شود و سگا و ويلدبرين به طور مشترك در توليد، توزيع و صدور مجوز همكاري مي كنند. در اين مجموعه كارتوني قرار است  سازندگان بن 10 و موجودات پيشرفته و همچنين فيلم قهرمان گنده، برنده جايزه اسكار ، به عنوان مجري برنامه ها و تهيه كنندگان اجرايي اين مجموعه معرفي شده اند.

 

اسباب بازي سونيك

از همان سال هاي ابتدايي كه سونيك در بازي هاي ويدئويي سگا نمايش داده شد، محبوبيت بسيار چشمگيري در سراسر ايران و جهان توانست به دست آورد. اين محبوبيت باعث شد تا محصولات جانبي زيادي با طرح سونيك توليد شود. محصولاتي مانند پيراهن، لوازم خواب، ليوان و لوازم شخصي مانند مسواك نمونه هايي از اين موارد بودند. اما در دنياي سرگرمي هاي كودكان اسباب بازي سونيك و اكشن فيگور سونيك از محصولات بسيار پرطرفداري است كه با گذشت بيش از 30 سال همچنان توليد مي شود و كودكان آنها را بسيار دوست دارند. اگر تصميم به تهيه اسباب بازي يا فيگور سونيك را داشتيد، فروشگاه اينترنتي داليدل كه فيگور شخصيت كارتوني زيادي دارد مرجع اول تهيه فيگور در ايران به شمار مي رود كه قطعاً فيگور سونيك را نيز با قيمت مناسب پيدا خواهيد كرد.

 

 

سگا در آمريكا

محبوبيت سوينيك در آمريكا به اندازه اي رشد كرد كه شعبه سگا در آمريكا افتتاح شد تا بتواند اشراف بيشتري به قاره امريكا و اروپا داشته باشد. همچنين مي توانست مستقيم توليدات خود را در سطح آمريكا به فروش برساند. انواع محصولات سونيك شامل سرگرمي هاي تعمالي براي انواع سيستم عامل هاي سخت افزاري از جمله رايانه هاي شخصي ، دستگاه هاي بي سيم و موارد توليد شده توسط نينتندو ، مايكروسافت و سوني توليد و منتشر و توزيع مي كند.

 

شركت ويلدبرين

وليدبرين تلاش دارد تا همزمان بچه ها و خانواده ها را در همه جا و هر زماني با محتواي عالي در همه رسانه ها درگير كند. تقريباً 13000 نيم ساعت قسمت هاي مختلف سرگرمي فيلمبرداري شده در كتابخانه خود شامل برندهايي مانند بادام زميني، كيك توت فرنگي توت فرنگي، كارآگاه گجت، كاليو، جاني تست و دگراسي وجود دارد. در استوديوي پيشرفته انيميشن 75000 فوت مربعي در ونكوور ، مجموعه هاي مورد علاقه طرفداران مانند اسنوپي در فضا، چيس و سيب زميني، كارمن سانديه گو و موارد ديگر را توليد مي كنيم. نمايش ها در بيش از 150 كشور جهان در بيش از 500 سيستم عامل و پخش كننده تلويزيوني از سراسر جهانخش مي شوند

 

شركت سرگرمي من آو اكشن

جو اكشن سرگرمي جو كيسي ، جو كلي ، دانكن رولو و استيون تي سيگل ، مجموعه نويسندگان بزرگترين شخصيت هاي حقوقي كميك و همچنين مفاهيم اصلي آنها است كه تحت عنوان Man of Action در كميك هاي تصويري منتشر شده است. كارهاي آنها شامل بن 10 است كه يك اكشن 6 ميليارد دلاري پسرانه است كه در حال توليد فصل چهارم آن هستندد. اين گروه هم چنين بر روي "مگا من : شارژ كامل" در سال 2018 ، مجموعه "طوفان زاك: دزد دريايي" ، مرد عنكبوتي نامحدود و " انتقام جويان" كار كرده اند.

 

خريد اسباب بازي سونيك

زماني بود كه دنبال اسباب بازي سونيك بودم و جايي رو پيدا نمي كردم. تا اين كه با يك فروشگاه اينترنتي برخورد كردم به نام داليدل. فروشگاه اينترنتي اسباب بازي و عروسك داليدل يك سايت اسباب بازي و اكشن فيگور است كه انواع شخصيت هاي كارتوني و سينمايي را با قيمت خيلي ارزان و مناسب ارائه مي دهد. من كه خيلي خيلي از داليدل راضي هستم. براي بازديد از سايت داليدل فقط كافي است تا كلمه داليدل را در گوگل جستجو كنيد.

 

 

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ




عروسك باز يعني عروسك روسي پوليشي داروما عروسك السا و آنا عروسك دختر كفشدوزكي عروسك ايراني اسلامي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۳۹۹
خرداد ۱۴۰۰
ارديبهشت ۱۴۰۰
اسفند ۱۳۹۹
آبان ۱۳۹۹
مهر ۱۳۹۹


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ
اسباب بازي سگهاي نگهبان جديد
اسباب بازي توي استوري
جوكر
اسباب بازي بتمن و سوپرمن
اسباب بازي هري پاتر





 



[ ساخت وبلاگ ]