عروسك باز

عروسك باز

    من عروسك باز هستم . براي عروسك باز بودن سن اهميتي نداره . اينجا با من باشيد تا عروسك بازي كنيم

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۰ مرداد ۱۳۹۹
عروسك پسرانه و عروسك دخترانه

عروسك پسرانه و عروسك دخترانه

.

.

عروسك ها بهترين دوست انسان

دنياي عروسك ها دنياي رنگارنگي است كه دل هر آدمي را مي برد. به اعتقاد من عروسك ها بهترين دوستان آدم ها هستد چون مطمئن هستي كه رازت را به كسي نمي گويند  و امين تو هستند. به قول داليدل خريد اسباب بازي السا و آنا و هر انساني دختر به دنيا مي آيد و در وجود هر آدمي احساسات دخترانه وجود دارد. اگر از كودكي به پسر ها ماشين و تفنگ ندهند قطعا آنها هم خريد اكشن فيگور هري پاتر را به هر بازي ديگري ترجيح مي دهند.

عروسك ها و دنياي رنگي عروسك ها پر است از ذوق و شيريني سادگي و پاكي كودكانه . داليدل با بهترين عروسك ها از دنياي عروسك ها آمده است تا در با خرس هاي عروسكي جشن بگيرد. در اين جشن باربي و السا و آنا ، پلنگ صورتي و مينيون ها ، دختر كفشدوزكي و بن تن ، ال او ال سورپرايز و هري پاتر و مرد عنكبوتي هم هستند. پس شما هم بياييد.

.

عروسك پسرانه

پسرها هم نياز دارند تا گاهي دخترانگي كنند تا بتوانند در بزرگسالي احساسات دختران را بهتر درك كنند. پسري كه با كندي لاك ها عروسك بازي نكرده باشد قطعا در زندگي زناشويي خود با مشكل مواجه مي شود. داليدل دنياي رنگارنگي از عروسك هاست كه چشم هر انساني را به خود جلب مي كند

.

عروسك هاي دخترانه

.

عروسك آنا و السا

خريد عروسك السا در داليدل يكي از بهترين نمونه هاي عروسكي در دنياي شيرين كودكانه است كه يكي از ابزارهاي بسيار مفيد براي روياپردازي هاي كودكانه است . بنابراين بايد به گونه اي جهت دهي شده براي كودكان از داليدل عروسك السا و آنا كارتون و يا انيميشن يخزده يا همان فروزن را تهيه نمود

عروسك آنا و السا يكي از بهترين نمونه هاي آموزشي است كه به كودكان كمك مي كنند تا روياهاي خود را پر و بال بدهند و همچنين ارزش داشته هاي خود را بدانند. داليدل يكي از بهترين روش هاي آموزش با فيگور السا و آنا فروزن را به والدين نشان داده است تا آنها بتوانند به خواهران بياموزند كه بايد يكديگر را دوست بدارند حتي اگر ظاهراً يكي در حق ديگري بدي كرده است.

با اين حال بايد به كودكان اجازه كودكي و اشتباه داد اما بايد در تجربه معناي عشق و دوست داشتن را درك كنند طوري كه در گوشت و پوست آنها نفوذ كنند و بدانند كه داليدل با عروسك هاي السا و آنا ارزان انيميشن فروزن (يخزده) همواره در كنار آنها است.

.

عروسك پري دريايي

مشخصات و قيمت عروسك پري دريايي و فيگور پري دريايي طرح كيوپاسكت در داليدل دنياي بهترين عروسك ها با قيمت ارزان و قد 15 سانتي و وزن بسيار سبك همچون پر قو .  داليدل دنياي عروسك هاي خاص فيگور پري دريايي را براي شما با قيت ارزان آورده است.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ




عروسك باز يعني عروسك روسي پوليشي داروما عروسك السا و آنا عروسك دختر كفشدوزكي عروسك ايراني اسلامي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۳۹۹
خرداد ۱۴۰۰
ارديبهشت ۱۴۰۰
اسفند ۱۳۹۹
آبان ۱۳۹۹
مهر ۱۳۹۹


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ
اسباب بازي سگهاي نگهبان جديد
اسباب بازي توي استوري
جوكر
اسباب بازي بتمن و سوپرمن
اسباب بازي هري پاتر





 



[ ساخت وبلاگ ]