عروسك باز

عروسك باز

    من عروسك باز هستم . براي عروسك باز بودن سن اهميتي نداره . اينجا با من باشيد تا عروسك بازي كنيم

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۶ آبان ۱۳۹۹
s'ihd k'ifhk paw patrol

اسباب بازي پاپاترول hhjv,g

.

اسباب بازي سگهاي نگهبان

.

.

همان گونه كه در فيلم اسباب بازي سگهاي نگهبان در نماشا ديديد، اسباب بازي سگهاي نگهبان متحرك هستند و خيلي بامزه و نمكي هستند. در بسته سگهاي نگهبان 3 شخصيت از سگهاي قهرمان پاپاترول حضور دارند كه هر سه متحرك هستند. هر كدام از سگها راه مي روند و دم خود را تكان مي دهند. همچنين براي دشمنان خود نيز واق واق هم مي كنند.

جالب تر اينجاست كه بدون باتري هم صدادار هستند و مي توانند واق واق كنند. صداي سگ ها خيلي كيوت و بامزه است.

داليدل كار قشنگي كرده است و در اين عروسك سگهاي نگهبان يك عروسك سگ مارشال را كه خيلي بزرگتر است هم به عنوان هديه به اين بسته اضافه كرده است اما به قيمت آن چيزي اضافه نكرده است !!!! اگر دوست داشتيد اين بسته رو بخريد فقط كافيه داليدل رو توي گوگل جستجو كنيد تا لينك سايت رو براتون بياره.

.

دنياي شيرين عروسك

دنياي عروسك ها دنياي رنگارنگي است كه دل هر آدمي را مي برد. به اعتقاد من عروسك بهترين دوستان آدم ها هستد چون مطمئن هستي كه رازت را به كسي نمي گويند و امين تو هستند. به قول داليدل هر انساني دختر به دنيا مي آيد و به قول داليپديا در وجود هر آدمي احساسات دخترانه وجود دارد. اگر از كودكي به پسر ها ماشين و تفنگ ندهند قطعا آنها هم عروسك بازي را به هر بازي ديگري ترجيح مي دهند.

پسرها هم نياز دارند تا گاهي دخترانگي كنند تا بتوانند در بزرگسالي احساسات دختران را بهتر درك كنند. پسري كه با اسباب بازي سگ مارشال عروسك بازي نكرده باشد، قطعا در زندگي زناشويي خود با مشكل مواجه مي شود. داليدل دنياي رنگارنگي از عروسك هاست كه چشم هر انساني را به خود جلب مي كند و سبك جديدي در محتواي فروش اينترنتي عروسك ايجاد كرده است.

.

اسپين مستر

سگهاي نگهبان عروسكي و عروسك شانسي كندي لاك دو محصول بسيار محبوب از شركت اسپين مستر مي باشد كه در بازار عروسك و اسباب بازي فروش بسيار بالايي دارند. عروسك كندي لاك عروسك هاي شانسي هستند كه موهاي معطر و خوشبو و پشمكي دارند. عروسك كندي لاك داليدل بسيار رنگارنگ بوده و در رده عروسك هاي مد قرار مي گيرند. اسباب بازي سگهاي نگهبان نيز در بين پسر بچه ها شهرت زيادي دارند و هر پسر كوچولويي دلش يكي از سگ هاي نگهبان مي خواهد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ




عروسك باز يعني عروسك روسي پوليشي داروما عروسك السا و آنا عروسك دختر كفشدوزكي عروسك ايراني اسلامي



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۳۹۹
خرداد ۱۴۰۰
ارديبهشت ۱۴۰۰
اسفند ۱۳۹۹
آبان ۱۳۹۹
مهر ۱۳۹۹


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ
اسباب بازي سگهاي نگهبان جديد
اسباب بازي توي استوري
جوكر
اسباب بازي بتمن و سوپرمن
اسباب بازي هري پاتر





 



[ ساخت وبلاگ ]